12 Aralık 2011 Pazartesi

Kalbimdeki arkadaş

Kalbimde arkadaş ara, bayan dost arıyorum, kalbimdeki arkadaş, arkadaş arama sitesi, sevgili arıyorum, erkek arkadaş arıyorum sitelerinde sevgiyi ve aşkı doya doya yaşayın.

Hayat yalnız biz izin verdiğimiz gibi geçer. İyi ya da kötü hızlı ya da yavaş. Her şey bizim elimizde, sevgi de, aşk da, basarı da. Sadece diğer insanlarla aynı şartlarda olmayabiliriz. Ancak bakıldığında azimle başlayışta kendisi için imkânsız gibi görünen birçok şeyi başaran kişilerin örnekleri var. Bu kişiler bize örnek olmalıdır. Arkadaş siteleri ile imkânsız diye bir şey yok. Bir işe başlamaya karar vermek aşlamanın yarısıdır. Bizde kararlılıkla yapmak istediklerimizi yapabiliriz. Ama ancak kendi ruhumuzla buluştuğumuz da. Aşkın insanı büyüttüğünü olgunlaştırdığını da öğreneceksiniz. Arkadaşlık siteleri ile sizde aşkı en güzel şekilde yaşayarak olgunlaşacaksınız. Bu yaşınıza kadar yaşayamadığınız duyguları hem karşılıklı hem de gönülden yaşayarak, en derinden hissedecek siniz. Hayattaki bütün güzel duygular insanlar için. Bayan arkadaş arıyorum sitelerinde gerçekten aşkı yüreğinizde hissedecek ve kalbinizin çarpışına engel olamayacaksınız. Mutlu olmak sizin elinizdeyken ertelemeyin.

İnsanlar âşık olduğunda her zamankinden daha hassas ve daha kırılgan olurlar. Her şeyin dört dörtlük olmasını beklerler. Tahammülleri ve sabırları çok azdır. Evet, yaşadım gördüm öğrendim. Diyebilin. Duyguları duyarak değil yaşayarak öğrenin. Kadın arkadaş seçimi yaparken, yüreğinizin istediğini seçin. Sevgi ve aşk sadece tek kişi tarafından yaşanabiliniyor. Aşkın karşılığı yok. Bazı insanlar sadece sevmeyi bilir, karşısındaki sever mi sevmez mi hiç düşünmeden sever. Hep bekler sevecek diye ve sonunda görür ki sizi kırmamak adına hatır için kendini zorlayarak karşılık verme çabasındadır. Kalbimde arkadaş ara sitelerinde karşılıklı aşkın tadına varacaksınız. Oysaki herkes duygularında özgürdür ve kimse kimseyi zorla sevemez. Kırgınlık olmaz aşkta. Bayan dost arıyorum! Diyorsanız hemen harekete geçerek hayata geç kalmadan yaşamanıza bakın.

Seviyorsan, gerçekten aşkını yüreğinde hissediyorsan bırakacaksın sevgiliyi özgürce kanat çırpsın ve nerede kiminle mutluysa. Tadına vararak yaşasın. Kalbimdeki arkadaş, artık beni bulsun diyorsanız hemen tıklayın. O’nun mutluluğunu uzaktan seyrederek yaralarını sarmayı da öğrenmek gerekir. Aşk yalnızlığı kabullenmektir. Arkadaş arama siteleri, her zaman sizinle birlikte yeni heyecanlara koşuyor.  İnsan, doğası gereği huzura, rahata ve mutluluğa koşar. Hayat denen yalancı sahtekâr, uzman ama tatlı kumarbaz, insanı eninde sonunda kendi çıkarlarını korumaya ve mutlu olmaya yöneltir. Bundandır, özünde insan bir yandan zevki. Sevgili arıyorum! Demeniz yeterli. Sevdiğin kadar yaşarsın bu hayatta. Hayata sadece sevdiğin zamanlarda dokunursun. Toplu iğne bile batınca farklı acıtır sen severken. Severken insan yaşamaktan başka bir tat alır. Sevmediğin zamanlarda sadece nefes alırsın. Erkek arkadaş arıyorum! Deyip karar verdikten sonra sizde nefes almaya başlayacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder